Ile razy zapisałeś się na listę mailingową, zwykle po to, by otrzymać w zamian coś za darmo, tylko po to, by później się wypisać, bo dostajesz śmieci? Unikaj odstraszania klientów tego typu e-mailami, czytając ten artykuł i poznając kilka technik, dzięki którym Twój e-mail marketing będzie skutecznyWstaw link do formularza subskrypcji do biuletynów marketingowych.
W ten sposób, jeśli Twoi klienci przekazują e-maile marketingowe swoim znajomym, ich znajomi również mogą łatwo zapisać się na Twoją listę. Korzystanie z tej strategii ułatwia budowanie dużej listy potencjalnych klientów, którzy zgodzili się otrzymywać Twoje e-maile marketingowe.Zawsze uzyskaj pozwolenie przed dodaniem kogoś do swojej listy e-mailowej. Jeśli tego nie zrobisz, klienci mogą odejść lub narzekać na spamowanie.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Jeśli kupisz listę e-maili do wysłania, sprawdź i upewnij się, że jest aktualna. Czasami listy żaglowe mogą odpowiadać docelowej grupie demograficznej, ale są żałośnie nieaktualne. Liczba nieistniejących już adresów może sięgać 25% całej listy.jeśli skończą Ci się pomysły na kampanię e-mail marketingową, spróbuj umożliwić swoim klientom pomoc. Rób takie rzeczy, jak zapisywanie pytań, które otrzymujesz od klientów. Następnie, gdy idziesz do wysłania następnego e-maila, masz temat. Pamiętaj, aby podać również imię i nazwisko klienta do kredytu.Zanim skontaktujesz się z którymkolwiek ze swoich klientów za pośrednictwem poczty e-mail, zawsze powinieneś uzyskać na to ich zgodę. Większość ludzi jest skłonna ignorować lub usuwać wiadomości od nieznanych nadawców, a twoje wysiłki zostaną zmarnowane.
Naruszenie zasad dostawcy usług internetowych lub usługodawcy internetowego może doprowadzić do poważnej katastrofy.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji.
Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Wykorzystaj marketing e-mailowy, aby bardziej zaangażować klientów w inne portale promocyjne. Na przykład zawsze daj czytelnikom kilka sposobów, aby dowiedzieć się więcej o tym, o czym mówi każdy e-mail. Zakończ każdy e-mail swoimi danymi kontaktowymi i adresem internetowym, zachęć ich do udostępniania specjalnych promocji za pomocą przycisków „Lubię to” na Facebooku lub skieruj ich do filmu, który pokazuje im, jak najlepiej korzystać z nowego produktu.Aby pozbyć się wszelkich obaw związanych ze spamem i upewnić się, że nikt z Twojej listy subskrybentów nie znalazł się tam przez pomyłkę, rozważ zastosowanie strategii podwójnej zgody. Twoja pierwsza wiadomość powinna wymagać pewnego rodzaju dodatkowej czynności, takiej jak odpowiedź lub kliknięcie linku, aby upewnić się, że czytelnik chce otrzymywać kolejne e-maile.Aby Twoje kampanie e-mail marketingowe były naprawdę skuteczne, każda wiadomość wymaga wyraźnego wezwania do działania. Na przykład, jeśli promujesz nowy produkt, powinieneś zachęcić klientów do bezpośredniego przejścia do strony tego produktu. Z drugiej strony, jeśli promujesz nową wyprzedaż, powinieneś jasno wyjaśnić, w jaki sposób klienci mogą z niej skorzystać.Teraz, po przeczytaniu wymienionych tutaj wskazówek, masz wiedzę, która może postawić Twoją kampanię e-mail marketingową na czele i nad resztą. Rozważ wydrukowanie tego artykułu na bok. Abyś mógł się do niego odwoływać w razie potrzeby, aby jak najlepiej wykorzystać informacje zawarte w tym artykule. Sukces przyjdzie do Ciebie, gdy tylko wprawisz swój umysł w ruch!