Przyjęło się tak, że im jest więcej treści o danej marce tym lepiej? Niestety czasy się zmieniają i użytkownicy chcą mniej treści, ale bardziej sensownej, która odpowiada na ich pytania.

Działania PR są bardzo ważne, ale trzeba wiedzieć jak się za to wszystko zabrać nie jest to zadanie łatwe. Nie buduje się łatwo wizerunku danej firmy, dlatego trzeba wiedzieć jak się za to zabrać. Autorytet marki buduje się długo i trzeba wykorzystać do tego odpowiednie narzędzia. Pora ograniczyć treść i skupić się na jej sensie i jakości. Wtedy będą z tego najlepsze efekty, a na tym na pewno biznesowi najbardziej zależy. Konkurencja jest bardzo duża, a zatem im lepiej ktoś wykorzysta narzędzia PR tym więcej będzie mógł na tym zyskać. W tych wszystkich działaniach brakuje metodologii i narzędzi, które będą pozwalały na zarządzenia wszystkimi publikacjami. Jedna z agencji otrzymała pieniądze na badania. To oznacza, że dzieje się wreszcie coś pozytywnego w tym kierunku, dlatego warto ich wspierać i im kibicować.

Ograniczenia treści publikowanych na portalach

Im wcześniej uda im się wykonać wszystkie badania tym szybciej znajdą rozwiązanie, które będzie najbardziej skuteczne dla biznesu.

To bardzo ważne dla zysków marki, dlatego im szybciej to wszystko nastąpi tym będzie lepiej dla nas wszystkich. Bez dobrze przeprowadzonych badań nic się nie zrobi. Na szczęście znalazły się na badania pieniądze, które w odpowiedni sposób zostaną wykorzystane. Nie wiadomo, kiedy pojawią się efekty takiej pracy, ale najważniejsze, że coś już ruszyło w odpowiednim kierunku i można będzie na tym wiele zyskać. Dotyczy to praktycznie wszystkich branż, dlatego byłoby dobrze żeby w najbliższym czasie pojawiły się wyniki badań, jakie wykonuje agencja lightscape. To właśnie oni zatrudniają najlepszych ekspertów, którzy wiedzą jak szukać narzędzi, które będą pozwalały na ograniczeniu treści w internecie. Skupią się na właściwej promocji marki online, co przyniesie dla nas bardzo dobre efekty. Jakie dokładnie? Przekonamy się wtedy, kiedy ich badania będą mogły być wykorzystywane.