Świetna kampania e-mailowa może zapewnić lepszą reputację, większe zyski i osiągnięcie celów.
Aby to osiągnąć, wystarczy znać porady i wskazówki zawarte w tym artykule i trochę ciężkiej pracy. Czytaj dalej, aby znaleźć porady, które pomogą Ci zacząć.Ty lub ktoś inny powinieneś sprawdzić swój e-mail przed wysłaniem go do klientów. Upewnij się, że jest wolny od błędów typograficznych i gramatycznych. Powinieneś również upewnić się, że wiadomość przepływa łatwo. Po sprawdzeniu, czy te trzy problemy zostały rozwiązane, Twój e-mail marketing będzie miał profesjonalny wygląd.Jeśli chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail marketingowe odniosły sukces, upewnij się, że masz uprawnienia do ich wysyłania. Jeśli nie masz pozwolenia od swoich odbiorców, potencjalne konsekwencje mogą sięgać od dodania filtrów antyspamowych aż do umieszczenia na czarnej liście przez samych dostawców usług internetowych.Aby utrzymać zaangażowanie odbiorców wiadomości e-mail, używaj różnych sekwencji dla różnych typów czytelników. Na przykład, jeśli otrzymasz adres e-mail ze sprzedaży, klient powinien otrzymać bardzo charakterystyczny e-mail powitalny niż czytelnik, którego e-mail otrzymałeś od potencjalnego klienta. Jeśli czytelnicy nie otrzymują z wiadomości e-mail tego, czego chcą, po prostu ich nie czytają.Upewnij się, że formaty wiadomości e-mail są testowane. Przechowywanie najważniejszych informacji u góry jest ważne w każdym układzie, który próbujesz.
Regularnie zmieniaj formaty wiadomości e-mail, aby określić, które generują największą sprzedaż.
Gdy masz już krótką listę udanych formatów, nadal ich używaj. Ta spójność sprawi, że klienci będą łatwo wiedzieć, gdzie znajdują się Twoje informacje i szybciej poruszać się po wiadomościach e-mail.Twoja kampania e-mail marketingowa będzie skuteczniejsza, jeśli ułatwisz klientom rezygnację z subskrypcji. Może się to wydawać paradoksalne, ale ludzie będą ci bardziej ufać, jeśli sprawisz, że poczują, że mają kontrolę. Umieść link rezygnacji z subskrypcji w widocznym miejscu, aby mogli go łatwo znaleźć.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą na tyle proste, że nie zostaną przekierowane do folderu ze spamem, a także zachęcą klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Im większą liczbę wyborów dasz swoim subskrybentom, tym większy wpływ na Twój zysk będzie miał Twój e-mail marketing. Pozwala Twoim subskrybentom wybrać liczbę wiadomości, które chcieliby otrzymać oraz ilość informacji, które chcą Ci ujawnić. Oddanie kontroli abonentowi sprawi, że poczuje się on bardziej komfortowo. Bardziej prawdopodobne jest, że się zarejestrują.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów. Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Dzięki wiedzy, którą zdobyłeś tutaj za pasem; powinieneś być gotowy na zmierzenie się ze wspaniałym światem e-mail marketingu. Im szybciej przystąpisz do pracy, tym łatwiej będzie Ci osiągnąć swoje cele, więc zacznij opracowywać swój plan, mając w głowie te wskazówki.