W Internecie dostępnych jest wiele informacji na temat SEO i pozycjonowania stron, niestety nie wszystkie te informacje są dokładne lub prawdziwe, dlatego warto dowiedzieć się więcej na temat tej ważnej taktyki marketingowej.

Przede wszystkim nie tylko słowa kluczowe są najważniejszą częścią SEO, ponieważ jest to stwierdzenie przestarzałe. Google coraz częściej przedkłada intencje użytkowników nad dokładne słowa kluczowe, których używają, a oznacza to, że nie musisz skupiać się tak bardzo na określonych słowach i frazach. Słowa kluczowe są nadal ważną częścią SEO, a badanie słów kluczowych może pomóc w ustaleniu strategii. Ale kiedy je wprowadzasz, upewnij się, że robisz to w naturalny sposób i pisz swoje treści w sposób, który priorytetowo traktuje skupienie się na intencji za nimi, a nie powtarzanie tego samego wyrażenia na swojej stronie. Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych

Optymalizacja witryny nie jest szybka i łatwa, w rzeczywistości, zanim strategia SEO zacznie przynosić rezultaty, minie od czterech do sześciu miesięcy.

Wielu właścicieli witryn, którzy dopiero zaczynają współpracę z pozycjonowaniem i SEO, popełnia błąd, koncentrując swoje wysiłki na słowach kluczowych z wyjątkowo dużą liczbą wyszukiwań. Jednak w przypadku większości stron nie jest to realistyczny cel. Biorąc pod uwagę, jak trudno jest uszeregować te słowa kluczowe, jest mało prawdopodobne, aby skoncentrowanie się na takiej strategii przyniosło jakiekolwiek znaczące rankingi lub zwiększony ruch. Zamiast tego znacznie skuteczniejsze jest skupienie się na dłuższych, mniej konkurencyjnych słowach kluczowych. A ponieważ łatwiej jest uzyskać ranking dla tych słów kluczowych, szanse na uzyskanie pozytywnych wyników w rozsądnych ramach czasowych są znacznie wyższe, co sprawia, że są one znacznie lepszą inwestycją w twój czas i pieniądze. Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat czytając pozycjonowanie poradnik. Obecnie algorytm Google bierze pod uwagę setki czynników podczas ustalania rankingu wyników dla dowolnego zapytania. W miarę jak Google koncentruje się na dostarczaniu swoim użytkownikom jak najlepszych wyników, odpowiedniej jakości treści stają się coraz ważniejsze.